هوش مصنوعی پته میگه: «احتمالاً پروازت با چند دقیقه تأخیر می‌پره، وقتت با ارزشه!»

هوش مصنوعی پته میگه: «احتمالاً پروازت با چند دقیقه تأخیر می‌پره، وقتت با ارزشه!»

از سفر بدانید

تصور کنید قرار است به یک جلسه مهم یا یک رویداد ویژه بروید و نمی‌خواهید حتی یک دقیقه از زمانتان را هدر دهید. اما همان‌طور که می‌دانید، تأخیر پروازها یکی از رایج‌ترین مشکلات سفرهای هوایی است. اینجاست که هوش مصنوعی پته وارد عمل می‌شود و به شما این قدرت را می‌دهد که با آگاهی از احتمال تأخیر، برنامه‌ریزی دقیقی از سفرتان داشته باشید.

هوش مصنوعی پته با تحلیل رفتار و الگوهای گذشته ایرلاین‌ها، به‌خصوص در مسیرهای مختلف، می‌تواند تاخیر پروازها را پیشبینی کند. پته با بررسی دقیق داده‌های مربوط به تأخیرهای قبلی، الگوهای زمانی، شرایط آب و هوایی و سایر عوامل مؤثر، به شما می‌گوید که آیا پرواز شما احتمالاً به موقع انجام خواهد شد یا میانگین تاخیر آن چقدر است.

وقتی هوش مصنوعی پته به شما اعلام می‌کند که پروازتان ممکن است با تأخیر مواجه شود، شما می‌توانید با خیال راحت از زمان خود بهتر استفاده کنید. مثلاً به جای اینکه ساعت‌ها در فرودگاه منتظر بمانید، می‌توانید کارهای دیگری را انجام دهید، یا زمان بیشتری را با خانواده و دوستان خود سپری کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند که زمان باارزش خود را مدیریت کرده و استرس ناشی از تأخیر پرواز را کاهش دهید. البته اگر توجه کنید که دانسته های هوش مصنوعی هنوز ۱۰۰ درصد کامل نیست و احتمال خطا وجود دارد! حتما با فرودگاه تماس بگیرید و از احتمال تاخیر پرواز مطمئن شوید.

هوش مصنوعی پته تنها یک ابزار برای پیش‌بینی قیمت بلیط یا وضعیت آب و هوا نیست. این سیستم هوشمند، با توجه به اهمیت وقت شما، حتی تأخیرهای احتمالی پروازها را هم به شما اعلام می‌کند تا بتوانید بهترین تصمیم را برای برنامه ریزی سفرتان بگیرید. پس با پته، همیشه یک قدم جلوتر از دیگران باشید و وقت خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.• برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با تمامی امکانات هوش مصنوعی پته، اینجا کلیک کنید.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید