هوش مصنوعی پته

هوش مصنوعی پته، امکان یک سفر هوشمندانه رو برای شما فراهم می‌کنه. پته با استفاده از هوش مصنوعی و اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌کنه، پیش‌بینی می‌کنه که قیمت بلیط‌ها در روزهای آینده چطوره و بهترین زمان برای خرید بلیط چه موقعیه. علاوه بر قیمت، هوش مصنوعی پته اطلاعات دقیقی درباره وضعیت آب و هوای مقصد در روز پرواز و همچنین تاخیرات احتمالی پروازها براساس اطلاعات قبلی به شما می‌ده.

کاربرد هوش مصنوعی پته کجاست؟

هوش مصنوعی پته به ما کمک میکنه که بهترین پرواز رو از نظر قیمت و میانگین تاخیر انتخاب کنیم و از آب و هوای شهر مقصد در تاریخ پروازمون باخبر باشیم.

سوالات متداول درباره هوش مصنوعی پته

اطلاعات هوش مصنوعی پته از تحلیل داده‌های قبلی مثل قیمتی بلیط پروازها نشات می‌گیره. سیستم این هوش مصنوعی با استفاده از الگوها و روندهای قیمت‌گذاری، احتمال تأخیر و سایر عوامل تأثیرگذار پرواز رو کشف می‌کنه. البته همیشه یادتون باشه که شرایط ممکنه عوض بشه و الگوها هم تغییر کنن.

هوش مصنوعی پته به کاربر کمک میکنه که بلیط رو در زمان درست و با قیمت مناسب تهیه کنه. مثلا اگه مسیر یا بلیطی در چند روز آینده گرون بشه به کاربر میگه که الان وقت خریده و یا اگر قراره ارزون بشه به کاربر میگه که به نظر من صبر کن احتمالا این بلیط توی چند روز آینده ارزون میشه

جذابیت هوش مصنوعی پته همین جمع آوری اطلاعات پروازهای گذشته است که بر اساس میانگین قیمت‌ها، سیاست‌های قیمت گذاری ایرلاین‌ها و ده ها المان مختلف و در نظرگرفتن روابط پیچیده این موارد، قیمت‌های بعدی رو تخمین میزنه.

فیچر جدید پته بارها توسط تیم هوش مصنوعی بررسی شده و همچنان هم در حال سنجشه. طبق آخرین بررسی‌ها دیتای این سرویس تا ۹۰ درصد قابل اعتماده ولی همیشه باید احتمال خطا رو در نظر گرفت.

بله. هوش مصنوعی پته درباره مسیرهای پرتردد و پردرخواست میتونه آمار کاهش قیمت، تاخیر و آب و هوای مقصد رو به کاربر نمایش بده. در فازهای بعدی هوش مصنوعی پته به مرور به تنوع این مسیرها افزوده میشه.