با بهترین هتل های کربلا آشنا شوید!

با بهترین هتل های کربلا آشنا شوید!

جهان‌گردی عراق

شهر کربلا نگین درخشانی در کشور عراق بوده و جزو مهم‌ترین مکان‌های زیارتی برای مسمانان به شمار می‌رود. این شهر هر ساله، به خصوص در ماه محرم و صفر، پذیرای میلیون‌ها مسافر و زائر از سراسر جهان است. بنابراین بدیهی است که هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در این شهر زیارتی وجود دارند.

هتلی که در این شهر مقدس انتخاب می‌کنید باید از قیمت خوب و امکانات رفاهی قابل قبولی برخوردار باشد. از سوی دیگر نباید مسافت بین این هتل تا حرم مطهر ائمه (ع) چندان طولانی باشد. اما چطور باید مناسب‌ ترین و بهترین هتل های کربلا را پیدا کرد؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا پس از خرید بلیط هواپیما کربلا بهترین هتل های کربلا را بشناسیم و اطلاعات مفیدی را در مورد هر کدام ارائه دهیم.

معرفی بهترین هتل های ۵ ستاره کربلا

هتل‌های 5 ستاره در شهر کربلا مناسب آن دسته از افرادی هستند که دوست دارند در یک محیط لوکس، با امکانات حداکثری اقامت داشته باشند. بیشتر این هتل‌ها دارای امکانات رفاهی فو‌ق‌العاده هستند و به زائرین این امکان را می‌دهند که بتوانند در کنار زیارت، تفریح کنند.

بدیهی است که هزینه اقامت در این مجموعه‌ها بیشتر از سایر اقامتگاه‌ها باشد. در این بخش قصد داریم که برای سفر به کربلا به معرفی بهترین هتل های کربلا که 5 ستاره هستند، بپردازیم.

هتل بارون کربلا

بدون شک هتل بارون کربلا (The Baron Hotel) جزو بهترین هتل های کربلا محسوب می‌شود که 5 ستاره دارد. این هتل در خیابان الحسینیه و باب بغداد قرار گرفته است و موقعیت مکانی بی‌نظیری دارد. فاصله هتل تا حرم امام حسین (ع) تنها 2 کیلومتر است؛ یعنی با 25 دقیقه پیاده‌روی به ورودی حرم می‌رسید. البته شاتل‌های مخصوص این هتل در فواصل زمانی 30 دقیقه‌ای به سمت حرم حرکت می‌کنند.

ساختمان هتل 20 طبقه و در مجموع 218 فضای اقامتی دارد. سوئیت‌های آن شامل انواع جونیور (کینگ)، دیپلماتیک، جونیور (تویین) و رویال می‌شوند. از سوی دیگر اتاق‌های این مجموعه به سه دسته دلوکس، تریپل و تویین طبقه‌بندی می‌شوند. طراحی کلی این هتل بسیار شیک و دلنشین است و با بکارگیری وسایل لوکس می‌تواند اقامت شما را با احساس آسایش همراه کند.

امکانات اتاق‌های هتل بارون کربلا

فرقی نمی‌کند که کدام یک از فضاهای اقامتی این مجموعه را برگزینید؛ طراحان این هتل تلاش کرده‌اند که در تمامی اتاق‌ها آسایش را برای شما به وجود بیاورند. در واقع با استفاده بهینه از فضا، بهترین شرایط برای اقامت چند روزه مهمانان در نظر گرفته شده است. تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و حمام، وسایل بهداشتی، تلوزیون، گاوصندوق، یخچال، چای‌ساز، سشوار و تلفن از امکانات موجود در اتاق‌های این هتل هستند و آن را به یکی از بهترین هتل های کربلا تبدیل کرده‌اند.

امکانات کلی هتل Baron

حالا که از امکانات رفاهی هر اتاق سخن گفتیم، باید به شرایط کلی هتل نیز بپردازیم. کیفیت غذاها و رستوران‌های موجود در این هتل با هیچ‌کدام از رقبا قابل مقایسه نیست! هتل بارون با داشتن 9 رستوران متنوع، انواع منوهای ایتالیایی تا عربی و لبنانی را پوشش می‌دهد.

از سوی دیگر این هتل بزرگ علاوه بر اقامت، شرایطی را برای برگزاری جلسات و مراسم‌های مختلف را نیز فراهم کرده است. خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند می‌تواند از خدمات هتل برای نگهداری کودکان یا زمین بازی استفاده کنند. سایر امکانات رفاهی هتل شامل موارد به شرح ذیل است:

  • سالن اسپا
  • خدمات ماساژ
  • حمام ترکی
  • اتاق بخار
  • سونا و استخر
  • باشگاه

هزینه اقامت در هتل بارون

احتمالا تا الان حدس زده‌اید که هزینه اقامت در این هتل نسبت به سایر رقبا بیشتر است. در حال حاضر می‌توان در روزهای خلوت و بدون تعطیلی اتاق‌های استاندارد را با شبی 120 دلار اجاره کرد. بدیهی است که هر چه کیفیت اتاق یا سوییت افزایش پیدا کند، هزینه قابل پرداخت نیز بیشتر می‌شود.

هتل ریحان کربلا

هتل ریحان کربلا یا روتانا (Rayhaan Karbala Hotel & Suites by Rotana) یکی دیگر از بهترین هتل های کربلا با 5 ستاره است که فاصله کمی با بین‌الحرمین دارد. موقعیت مکانی این هتل در باب بغداد و تنها در فاصله 900 متری از حرم مطهر ائمه (ع) است. در مجموع 185 اتاق و سوییت در این فضا وجود دارد. اتاق‌ها شامل انواع تویین کلاسیک، دبل پریمیوم و کویین کلاسیک می‌شوند. سوییت‌های این مجموعه نیز در دو دسته کلاسیک و پریمیوم قرار می‌گیرند.

وضعیت اتاق‌های هتل ریحان

تمامی اتاق‌ها و سوییت‌های هتل روتانا طراحی بی‌نظیر و اصولی دارند. استفاده درست از فضا و معماری جذاب سبب شده است که همه اتاق‌ها دارای بالکن رو به شهر باشند. در واقع در طبقات بالایی می‌توان نمای دوری از حرم را مشاهده کرد که ویژگی بسیار خوبی محسوب می‌شود.  فضاهای اقامتی این هتل از امکانات رفاهی استاندارد مثل حمام و سرویس بهداشتی و لوازم ضروری برخوردار هستند.

امکانات رفاهی هتل ریحان

هتل ریحان تمام امکانات رفاهی که از یک مجموعه 5 ستاره انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته فعال است و خدماتی مثل نظافت روزانه در این فضا ارائه می‌شود. رستوران‌های این هتل منوی وسیعی از غذاهای مختلف را سرو می‌کنند. با اقامت در این هتل می‌توانید در ساعات مشخص از صبحانه سلف سرویس هتل استفاده کنید. سایر امکانات رفاهی هتل را در لیست زیر مشاهده می‌کنید:

  • مرکز ماساژ
  • سالن اسپا
  • صرافی
  • خشک‌شویی
  • ATM
  • تجهیزات مناسب افراد ناتوان
  • سونا و جکوزی

هزینه اقامت در هتل ریحان

با وجود امکانات رفاهی بی‌نظیری که این هتل 5 ستاره ارائه می‌دهد، قیمت اتاق‌های آن نسبتا مناسب است. قیمت پایه یک شب اقامت در اتاق کویین استاندارد حدود 70 دلار است. به این ترتیب با بهبود وضعیت اتاق‌ها و سوییت‌ها این هزینه افزایش پیدا می‌کند.

معرفی بهترین هتل های ۴ ستاره کربلا

هتل‌های 4 ستاره کربلا یک سفر آرامش‌بخش را در کنار زیارت اباعبدالله و حضرت ابالفضل به شما هدیه می‌کنند. این هتل‌ها از طراحی و امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند. تعرفه اقامت در آن‌ها نیز مبلغی نسبتا مناسب است. در ادامه برخی از محبوب‌ترین هتل‌های چهار ستاره کربلا را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل قصر الضیافة

در اولین پیشنهاد از معرفی بهترین هتل های ۴ ستاره کربلا، هتل قصر الضیافة را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل در خیابان علقمه و نزدیک به حرم ائمه اطهار قرار گرفته است. به طوری که پیمودن این مسیر به شکل پیاده تنها 6 دقیقه زمان می‌برد. از سوی دیگر موقعیت مکانی خوب این اقامتگاه سبب می‌شود که بتوانید به راحتی به بازارهای مهم شهر دسترسی داشته باشید.

اتاق‌های هتل قصر الضیافه

اتاق‌های این هتل از طراحی کلاسیک و شیکی برخوردار هستند و اصول نظافتی در تمام اتاق‌ها رعایت شده است. امکانات و لوازم مختلفی که در اتاق‌ها مشاهده می‌کنید شامل فضای نشیمن، تخت، حمام و سرویس بهداشتی می‌شوند. از سوی دیگر لوازم ضروری مثل سشوار، کتری برقی، آینه و سیستم سرمایشی در هر اتاق به چشم می‌خورند.

شرایط رفاهی هتل قصر الضیافه

این هتل از یک رستوران بزرگ با منوی ایرانی و عربی برخوردار است که به شکل شبانه‌روزی به زائران خدمات می‌دهد. پرسنل هتل چمدان را تا درب اتاق حمل می‌کنند و خدمات نظافت را به صورت روزانه ارائه می‌دهند. سرویس ترانسفر تا فرودگاه نیز از دیگر مزایای این هتل محسوب می‌شود.

هزینه اقامت در قصر الضیافة

احتمالا حالا از خود می‌پرسید که هزینه اقامت در این هتل 4 ستاره به چه شکلی است. به طور کلی هزینه اقامت در این هتل با توجه به تاریخ و زمان تعطیلات تعیین می‌شود. می‌توانید پیش از رزرو با پرسنل این مجموعه در ارتباط باشید.

هتل الاماره

یکی از نوسازترین و بهترین هتل های کربلا، مجموعه 4 ستاره الاماره است. این هتل در خیابان القمه، باب الخان و با فاصله 560 متر از حرم مطهر واقع شده است. بنابراین می‌توانید با طی کردن مسیری 7 دقیقه‌ای خود را به حرم برسانید.

اتاق‌های هتل الاماره

اتاق‌های هتل الاماره از نظافت بسیار خوب و وسایل نسبتا جدید برخوردار هستند. این اتاق‌ها به هر دو سرویس ایرانی و فرنگی مجهز بوده و سیستم تهویه مطبوعی دارند. در فضای اتاق‌ها می‌توانید با دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، با عزیزان خود تماس بگیرید. برخی از این اتاق‌ها چشم‌اندازی رو به حرم حضرت عباس (ع) دارند تا بتوانید از هر لحظه سفر زیارتی خود لذت ببرید.

شرایط رفاهی اقامتگاه الاماره

هتل 4 ستاره الاماره به شکل 24 ساعته آماده ارائه خدمت به زائرین است. این هتل با داشتن امکاناتی مثل تاکسی سرویس، صندوق امانات و اینترنت پرسرعت، امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. رستورانی که در طبقه آخر این هتل واقع شده است، انواع غذاهای ایرانی و عربی را سرو می‌کند. از سوی دیگر سرو آب، چای و میوه را در این فضا شاهد هستیم.

هزینه اقامت در الاماره

هزینه اقامت در هتل الاماره مناسب افرادی است که دوست دارند در جریان یک سفر اقتصادی، از امکانات خوبی نیز بهره‌مند شوند. مانند سایر رقبا این مجموعه نیز در ایام تعطیلات از هزینه بیشتری برخوردار است.

هتل جواهر کربلا

هتل جواهر یا Jawaher Hotel یک هتل 4 ستاره با ظرفیت 280 نفر در خیابان القزوینیه کربلا است. موقعیت مکانی این هتل نسبت به حرم بسیار مناسب گزارش می‌شود و تنها 450 متر با باب‌القبله فاصله دارد. بنابراین می‌توانید با طی کردن یک مسافت 5 دقیقه‌ای به شکل پیاده، خود را به حرم برسانید و در هر زمانی که دلتان می‌خواهد زیارت کنید. در این فضای اقامتی 280 اتاق دو تخته و سه تخته دارد که همه آن‌ها به شکل استاندارد طراحی شده‌اند.

شرایط اتاق‌های هتل جواهر

با وجود این که این هتل فاقد سوییت است، اتاق‌های آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که خللی در آسایش شما ایجاد نشود. همه اتاق‌ها از سیستم گرمایشی و سرمایشی هوشمند برخوردار هستند و امکانات رفاهی مناسبی دارند. سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، تلوزیون، سشوار و بخچال از امکانات این اتاق‌ها به شمار می‌روند.

امکانات هتل جواهر کربلا

هتل جواهر امکاناتی مثل خدمات نظافت اتاق و پذیرش 24 ساعته را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. با رزرو اتاق در این بوده می‌توانید از صبحانه، شام و ناهار استفاده کنید. اقامتگاه جواهر نسبت به رقبا از مساحت کمتری برخوردار است و به همین دلیل امکانات رفاهی آن محدودتر است.

قیمت اتاق در هتل جواهر

رزرو اتاق در هتل جواهر کربلا نسبت به هتل‌های دیگر در این رده صرفه اقتصادی بیشتری دارد. شما می‌توانید با در نظر گرفتن امکانات فول برد (با ناهار و شام)، به ازای هر نفر فقط 35 دلار پرداخت کنید. این مسئله سبب شده است که هتل جواهر دائما میزبان زائران از ایران و کشورهای دیگر باشد.

هتل جنه الحسین

هتل جنه الحسین یک اقامتگاه خاص 4 ستاره است که در آن می‌توانید نوای خوش اذان را از حرم حضرت ابالفضل بشنوید. در واقع این هتل که جزو بهترین هتل های کربلا محسوب می‌شود، در خیابان حوراء زینب و باب بغداد واقع شده است و تنها 4 دقیقه با حرم مطهر حضرت ابالفضل فاصله دارد. همین امر سبب شده است که بسیاری از افراد تمایل داشته باشند اقامت خود را در این فضا بگذرانند.

وضعیت اتاق‌های هتل جنه الحسین

اتاق‌های هتل جنه الحسین می‌توانند توقع شما را از یک مجموعه 4 ستاره برآورده کنند. تهویه مطبوع، تخت‌های راحت، گاوصندوق، فضای نشیمن و تلوزیون تنها بخشی از امکانات رفاهی این مجموعه به شمار می‌روند. شما می‌توانید با توجه به تعداد نفرات، یکی از اتاق‌ها 2، 3 یا 4 تخته را انتخاب کنید.

خدمات رفاهی هتل جنه الحسین

اگر دسترسی فوق‌العاده به حرم را کنار بگذاریم، همچنان هتل جنه الحسین در بین گزینه‌های خوب قرار می‌گیرد. پرسنل متعهد و خدمات نظافتی روزمره از مهم‌ترین امکانات رفاهی هستند که این هتل در اختیار شما قرار می‌دهد. از سوی دیگر غذاهای رستوران هتل متناسب با ذائقه ایرانی‌ها طبخ می‌شوند و همین مسئله می‌تواند دلیل خوبی برای اقامت در این مجموعه باشد.

هزینه اقامت هتل جنه الحسین

با وجود موقعیت مکانی عالی و فضای خوب، این هتل هزینه اقامت نسبتا پایینی از زائرین دریافت می‌کند. در ایام عادی و غیر از تعطیلات می‌توانید در هر شب و به ازای هر نفر مبلغ 55 دلار پرداخت کنید. این مبلغ در میان بازه قیمتی هتل‌ها، بسیار مناسب تلقی می‌شود.

هتل عطاء الحسین کربلا

اگر دوست دارید فاصله بیشتری را برای رسیدن تا حرم طی کنید و از فضای شهر لذت ببرید، می‌توانید هتل عطاء الحسین را انتخاب کنید. این هتل 4 ستاره با طراحی زیبا و امکانات متعدد در لیست بهترین هتل های کربلا قرار می‌گیرد. هتل عطاء الحسین کربلا در خیابان طریق الحر و با فاصله 20 دقیقه از حرم امام حسین و تل زینبیه واقع شده است. البته زمان رسیدن به حرم با استفاده از ماشین حدود 6 دقیقه می‌باشد. از دیگر مزایای این اقامتگاه می‌توان به قرار گرفتن در مرکز شهر و وجود مراکز خرید متعدد در اطراف آن اشاره کرد.

اتاق‌های هتل عطا الحسین

اتاق‌های هتل عطا الحسین بسیار لوکس بوده از نظافت خوبی برخوردار هستند. تمامی اتاق‌ها به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و کمد لباس مجهز هستند. سایر لوازم ضروری که در این اتاق‌ها یافت می‌شود شامل یخچال تلوزیون، تلفن و موارد این چنینی می‌شود. بعضی از اتاق‌های این مجموعه دارای بالکن هستند که از طریق آن می‌توانید نمای زیبایی از شهر کربلا را مشاهده کنید.

امکانات رفاهی هتل عطا الحسین

پرسنل هتل عطا الحسین به چهار زبان فارسی، ترکی، عربی و انگلیسی مسلط هستند. پذیرش این هتل به شکل  24 ساعته به مشتریان خدمات می‌دهد. رستوران‌ این هتل انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را با کیفیت بالا سرو می‌کند. سایر امکانات هتل شامل وای فای، صندوق امانات، خشکشویی، صرافی و خدمات نظافت روزانه می‌شود.

هزینه اقامت در هتل عطا الحسین

هزینه اقامت در هتل عطا الحسین به تاریخ و مدت زمان اقامت بستگی دارد. قیمت اتاق‌های این مجموعه نسبت به تاریخ رزرو مشخص می‌شوند. با این حال می‌توانیم این نوید را به شما بدهیم که هزینه اقامت در اقامتگاه عطا الحسین نسبت به سایر رقبای هم سطح کمتر است.

هتل برج السفیر

هتل برج السفیر کربلا یک مجموعه 4 ستاره دیگر در کربلا بوده که دقیقا در مرکز این شهر قرار گرفته است و از نظر زائران در لیست بهترین هتل های کربلا قرار دارد. بنابراین دسترسی این هتل هم به حرم مطهر و هم به مراکز خرید ارزان کربلا بسیار خوب خواهد بود. این مجموعه در خیابان السلالمه، واقع در منطقه العباسیه الشرقیه واقع شده و تنها 900 متر با حرم سیدالشهدا فاصله دارد. از سوی دیگر دسترسی این هتل به مراکز درمانی مثل درمانگاه شفا نیز مناسب گزارش می‌شود.

اتاق‌های هتل برج السفیر

هتل 4 ستاره و لوکس برج السفیر دارای اتاق‌هایی دلباز، با طراحی اصولی و مناسب است. تمامی اتاق‌ها از نظافت کامل برخوردار هستند و دید خوبی به شهر دارند. در هر اتاق سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به همراه حمام وجود دارد. در نظر گرفتن سایر وسایل ضروری در اتاق‌ها سبب می‌شود که اقامت خوبی را در این فضا تجربه کنید.

امکانات هتل برج السفیر

کارمندان هتل به زبان فارسی مسلط و به شکل 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. ساعت تحویل اتاق 12:30 و ساعت تخلیه 12 ظهر است. سرو صبحانه در فضای لابی هتل به شکل سلف و بوفه صورت می‌گیرد. سایر غذاهای سرو شده در رستوران نیز از کیفیت خوبی برخوردار بوده و با ذائقه ما ایرانی‌ها سازگار هستند.

هتل پلازا

هتل پلازا یکی دیگر از هتل‌های 4 ستاره لوکس در کل کشور عراق به حساب می‌آید. این هتل در فاصله 800 متری از حرم ائمه اطهار (ع) و در باب البغداد واقع شده است. این مجموعه لوکس از طراحی بسیار شیک و چشم‌نوازی برخوردار است که در کنار امکانات رفاهی می‌تواند یک سفر خاطره‌انگیز و جذاب را رقم بزند.

اتاق‌های پلازا

هتل پلازا اتاق‌های 2، 3 و 4 تخته جذابی دارد که از نور کافی و مساحت مناسب برخوردار هستند. این اتاق‌ها در انواع دلوکس دبل یا تویین، تریپل، استودیو، دلوکس کوادروپل و استودیو دلوکس دبل طبقه‌بندی می‌شوند.  همه این گزینه‌ها از امکانات رفاهی مثل کتری برقی، قهوه‌ساز، مینی‌بار، تلوزیون، میز تحریر، تلفن، سشوار و یخچال برخوردار هستند.

امکانات هتل پلازا

امکاناتی که به شکل عمومی در دسترسی مهمانان هتل پلازا قرار می‌گیرند نیز سبب بهبود تجربه شما از سفر می‌شوند. خدمات نظافت روزانه، لاندری، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی و پذیرش 24 ساعته تنها بخشی از این خدمات هستند.

هزینه اقامت در هتل پلازا

با توجه به امکانات رفاهی و شرایط کلی این هتل، هزینه اقامت در آن تا حدی بالا گزارش می‌شود. به طور کلی در روزهای عادی سال به ازای هر شب باید نفری مبلغ 55 دلار بپردازید. این هزینه با احتساب صبحانه است و برای استفاده از خدمات ناهار و شام، مبلغی دیگر بر آن اضافه می‌شود.

هتل اولاد الحسن

هتل اولاد الحسن کربلا یکی از هتل‌های نوساز و 4 ستاره محسوب می‌شود که طراحی لوکسی دارد. این هتل در فاصله 18 دقیقه‌ای از حرم مطهر و در محدوده میدان تربیت واقع شده است. طراحی کلی این مجموعه ترکیبی از حالت کلاسیک و لوکس دارد و سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم می‌زند. اتاق‌های دو تخته و سه تخته این هتل متناسب با فضای کلی آن طراحی شده‌اند.

اتاق‌های هتل اولاد الحسن

همانطور که گفته شد این هتل به تازگی ساخته شده؛ بنابراین دارای شرایط بهداشتی عالی و وسایل نو است. اتاق‌ها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی پیشرفته، تلوزیون، حمام و دستشویی فرنگی هستند.

شرایط کلی هتل اولاد الحسن

هتل اولاد الحسن با فراهم کردن پذیرش 24 ساعته، خدمات نظافتی روزمره، لابی دلباز و رستوران شیک از شرایط رفاهی خوبی برخوردار است. فضای سلف این هتل بسیار دلباز بوده و صبحانه بوفه در این محیط در اختیار شما قرار می‌گیرد.

هزینه‌های اقامت در هتل اولاد الحسن

این هتل لوکس چهار ستاره که در لیست بهترین هتل های کربلا قرار می‌گیرد، از هزینه‌های نسبتا خوبی برخوردار است. به طوری که در ایام عادی باید به ازای هر نفر مبلغ 40 دلار پرداخت کنید. همین مسئله سبب شده است که این هتل به یکی از گزینه‌های محبوب در بین زائرین ایرانی بدل بشود.

هتل کریستال

اگر قصد دارید به صورت اقتصادی سفر کنید و در عین حال از امکانات خوبی بهره‌مند شوید، هتل کریستالیکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. این هتل در خیابان باب البغداد واقع شده است و تنها یک کیلومتر با حرم مطهر ائمه (ع) فاصله دارد. بنابراین می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز، در عرض چند دقیقه خود را به حرم برسانید.

وضعیت اتاق‌های هتل کریستال کربلا

اتاق‌های هتل کریستال کربلا طراحی لوکسی ندارند؛ بلکه فضای هر اتاق به شکل ساده و بدون تشریفات دیزاین شده است. با این حال همه اتاق‌ها به حمام و سرویس بهداشتی مجهز هستند و وضعیت نظافتی آن‌ها بسیار خوب است. سایر مواردی که می‌توانید در اتاق‌های این هتل مشاهده کنید شامل یخچال، کمد، تلوزیون و یخچال می‌شود.

شرایط رفاهی هتل کریستال

از شرایط رفاهی فضای داخلی هتل می‌توان به نظافت محیط داخلی، صبحانه سلف و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. رستوران این هتل غذاهایی با کیفیت مناسب را به شما عرضه می‌کند. اینترنت رایگان و شرایط مناسب برای اقامت سالمندان و افراد ناتوان از دیگر مزایای امکانات رفاهی این هتل محسوب می‌شود.

هزینه اقامت در هتل کریستال

با توجه به این که این هتل در دسته اقامتگاه‌های لوکس قرار نمی‌گیرد، بدیهی است که هزینه اقامت در آن کمتر از رقبا باشد. با این حال در ایام شلوغی قیمت‌های رزرو در این هتل افزایش پیدا می‌کنند. بنابراین بهتر است پیش از سفر، هزینه‌های اقامت و شرایط موجود را به خوبی بررسی کنید.

معرفی بهترین هتل های ۳ ستاره کربلا

نمی‌توان محبوبیت بالای هتل‌های سه ستاره در بین زائرین کربلا را انکار کرد. این هتل‌ها علاوه بر امکانات رفاهی قابل قبول، از قیمت خوبی برخوردار هستند. همین امر سبب می‌شود که هتل‌های سه ستاره به شلوغ‌ترین اقامتگاه‌ها در کربلا و سایر شهرها تبدیل شوند. در این بخش از راهنمای انتخاب بهترین هتل های کربلا، برترین هتل‌های سه ستاره کربلا را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل لارسا کربلا

هتل لارسا از بهترین هتل‌های 3 ستاره کربلا محسوب می‌شود که توانسته محبوبیت خوبی بین زائران سیدالشهدا پیدا کند. این هتل در خیابان القزوینیه و با فاصله 500 متر از حرم مطهر واقع شده است. در نتیجه می‌توانید با طی کردن یک مسیر 7 دقیقه‌ای به حرم برسید.

امکانات اتاق‌های هتل لارسا

اتاق‌های هتل لارسا کربلا از نظافت خوبی برخوردار هستند. فضای اتاق‌ها متناسب با یک هتل 3 ستاره است و نمی‌توان انتظار داشت که با یک هتل 5 ستاره رقابت کند. با این حال امکاناتی مثل کمد، میز و تلوزیون برای اتاق‌های این مجموعه در نظر گرفته شده است.

شرایط رفاهی هتل لارسا

پرسنل هتل لارسا به زبان فارسی مسلط هستند و شما را در یافتن مسیر یا رفع هر مشکل دیگری راهنمایی می‌کنند. این هتل اینترنت وای فای را به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. رستوران و کافی‌شاپ باکیفیتی نیز در این مجموعه فعال هستند و شما می‌توانید غذاهای هر وعده را با دست‌پخت یک سرآشپز ایرانی میل کنید.

هزینه اقامت در هتل لارسا

هزینه پایین اقامت در کنار امکانات خوب این هتل سبب شده است که افراد زیادی خواستار رزرو اتاق در این مجموعه باشند. البته مانند سایر مجموعه‌های اقامتی، هزینه رزرو این فضا نیز در طول تعطیلات افزایش پیدا می‌کند.

هتل برج الخلیج

هتل 3 ستاره برج الخلیج یکی دیگر از اقامتگاه‌های مناسب در شهر کربلا محسوب می‌شود که امکانات رفاهی خوبی را برای شما فراهم می‌کند. این هتل در خیابان محیط الامام الحسین و در نزدیکی ساحه الشهدا واقع شده است. در نتیجه می‌توانید با پای پیاده و تنها در مدت زمان 6 دقیقه خود را به بین‌الحرمین برسانید.

اتاق‌های مجموعه برج الخلیج

در حال حاضر هتل برج الخلیج امکان رزرو اتاق‌های 2 و 3 تخته را به زائرین سید الشهدا می‌دهد. این اتاق‌های دلباز با داشتن فضای نورگیر و وضعیت بهداشتی خوب، می‌توانند آسایش شما در طی سفر را تامین کنند. سرویس فرنگی، حمام، میز آرایش و کمد از امکانات رفاهی اتاق‌ها هستند.

امکانات هتل برج الخلیج

اینترنت وای فای رایگان، رستوران، کافی شاپ، اتاق بازی کودک و صندوق امانات از امکانات رفاهی هتل برج الخلیج هستند. این هتل تمام امکانات لازم برای پذیرایی از افراد سالمند و افراد دارای ناتوانی جسمی را در اختیار دارد.

هزینه اقامت در مجموعه برج الخلیج

امکانات و وضعیت بهداشتی خوب این هتل سبب افزایش قیمت رزرو آن نشده است. می‌توانید در طی ایام تعطیل تنها با پرداخت نفری 40 دلار به ازای هر شب در این فضا اقامت کنید. این هزینه با در نظر گرفتن سرویس صبحانه است و برای برخورداری از خدمات ناهار و شام باید مبلغ جداگانه‌ای بپردازید.

هتل فورتین پانوراما

در ادامه معرفی بهترین هتل های ۳ ستاره کربلا باید به سراغ هتل فورتین پانوراما برویم. این هتل در خیابان القزوینیه و در فاصله 700 متری حرم امام حسین (ع) واقع شده است. فورتین پانوراما اتاق‌های 2، 3 و 4 تخته را در اختیار زائران قرار می‌دهد.

امکانات اتاق‌های هتل فورتین پانوراما

به طور کلی اتاق‌های هتل فورتین پانوراما در حد یک مجموعه 3 ستاره هستند. همه اتاق‌ها به حمام و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز بوده و وضعیت بهداشتی خوبی دارند. اتاق‌ها شامل تخت، کمد، یخچال و تلوزیون می‌شوند.

شرایط داخلی هتل فورتین پانوراما

هتل فورتین پانوراما از وضعیت بهداشتی مناسب و سیستم تهویه پیشرفته برخوردار است. رستوران هتل فورتین پانوراما غذاهایی مطابق سلیقه زائران ایران طبخ می‌کند. فضای هتل به گونه‌ای طراحی شده است که افراد ناتوان و سالمندان بتوانند با آسودگی تردد کنند. این مجموعه پارکینگ رایگان نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

هزینه اقامت در فورتین پانوراما

قیمت اتاق‌های هتل فورتین پانوراما در ایام عادی بسیار کم بوده و همین مسئله سبب محبوبیت آن میان زائران شده است. به طور کلی می‌توانید اتاق‌ها را با شبی 15 دلار به ازای هر نفر رزرو کنید. بدیهی است برنامه فول برد و در نظر گرفتن ناهار و شام به قیمت نهایی می‌افزاید.

هتل قصر الدر کربلا

هتل قصر الدر یا Qasr Al Dur Hotel یکی از ارزان‌ترین و بهترین هتل های کربلا با سه ستاره به شمار می‌رود که کیفیت خوبی نیز دارد. این هتل 10 طبقه با 180 تخت، اتاق‌هایی 2 تا 6 تخته برای زائرین امام حسین (ع) در نظر گرفته است و انتخابی مناسب برای گروه‌های بیش از 4 نفر است. هتل قصر الدر کربلا تنها 650 متر با در باب البغداد فاصله دارد که با پای پیاده طی کردن این مسیر حدود 10 دقیقه زمان می‌برد.

امکانات اتاق‌های قصر الدر

اتاق‌های هتل قصر الدر به عنوان یک مجموعه 3 ستاره از طراحی و چیدمان خوبی برخوردار هستند. با ورود به هر یک از این اتاق‌ها متوجه می‌شوید که نظافت به صورت روزانه و دقیق صورت می‌گیرد. از امکانات رفاهی اتاق‌های این هتل می‌توان به سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام، کمد، تلوزیون و یخچال اشاره کرد.

امکانات هتل قصر الدر

هتل سه ستاره قصر الدر به سیستم گرمایشی هوشمندی مجهز است که تجربه اقامت را در هر فصلی از سال دلنشین می‌سازد. با توجه به حضور پرشور ایرانیان در شهر کربلا، هتل قصر الدر یک منوی اختصاصی مملو از غذاهای ایرانی در رستوران خود ارائه می‌دهد و به این ترتیب در لیست بهترین هتل های کربلا از دید زائران هم‌وطنمان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از غذاهای باکیفیت رستوران این هتل در طول سفر خود استفاده کنید.

 هزینه اقامت در هتل قصر الدر

بدیهی است که هزینه نهایی اقامت در این هتل نسبت به رقبای لوکس‌تر آن کمتر است. این هزینه با توجه به تعداد نفرات و اتاقی که رزرو می‌کنید و مدت زمان اقامت تعیین می‌شود. اگر قصد دارید با پرداخت هزینه‌ای نسبتا کم، آرامش خوبی را در طی سفر خود تجربه کنید، این هتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین هتل های کربلا از نظر قیمت

آیا قصد دارید فارغ از میزان امتیازهای یک هتل، سفر خود را در اقامتگاهی مرتب و نزدیک به حرم بگذرانید؟ در این صورت انتخاب‌های نسبتا زیادی پیش روی شما هستند. در این بخش سعی داریم بهترین هتل های کربلا از نظر قیمت و کیفیت را به شما معرفی کنیم.

هتل نور العقیله

سفر اقتصادی به کربلا یک ایده بی‌نظیر است! در واقع می‌توانید با صرف کمترین میزان هزینه، در هتلی اقامت داشته باشید که به حرم نزدیک است. هتل نورالعقیله در خیابان جمهوری کربلا قرار دارد و درست در وسط بازار واقع شده است. البته فاصله این هتل تا حرم نیز چندان زیاد نیست و به شکل پیاده باید مسافتی 7 دقیقه‌ای را بپیمایید.

شرایط اتاق‌های هتل نور العقیله

هتل نور العقیله در مجموع ظرفیت پذیرایی از 250 مهمان را دارا است. اتاق‌های 2، 3، 4 تخته این هتل با دکوراسیون ساده دیزاین شده‌اند. این اتاق‌ها از نظافت خوبی برخوردار هستند و فضای نسبتا دلبازی دارند. وسایل موجود در اتاق‌ها نیز نیاز شما برای اقامت چند روزه را برطرف می‌کنند.

خدمات رفاهی هتل نور العقیله

هتل نور العقیله رستوران بزرگی با ظرفیت 180 نفر دارد که در آن انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شوند. از دیگر نکات برتر این هتل می‌توان به چشم‌انداز رستوران اشاره کرد. شما با نشستن در این فضا می‌توانید محیط بین‌الحرمین را مشاهده کنید. این هتل پرسنلی خوش برخورد دارد و شرایط خوبی را برای اقامت افراد دارای ناتوانی جسمی و سالمندان فراهم کرده است. خدمات آب و چای در این هتل به شکل کاملا رایگان به مسافران ارائه می‌شود.

هزینه اقامت در هتل نور العقیله

یکی از مزایای اقامت در هتل نور العقیله، ارائه برنامه فول برد به زائران حضرت سیدالشهدا است. در واقع علاوه بر صبحانه می‌توانید از خدمات ناهار و شام بهره‌مند شوید. با این وجود هزینه اقامت نسبت به رقبا چندان گران نیست.

هتل یاسمین

تا به حال به اقامت در یک هتل ایرانی در خارج از کشور فکر کرده‌اید؟ هتل یاسمین به مدیریت ایرانیان در کربلا احداث شده است و خدمات خوبی را به زائرین امام حسین (ع) ارائه می‌کند. این هتل با داشتن 320 اتاق می‌تواند در دسته هتل‌های بزرگ کربلا قرار بگیرد. هتل یاسمین کربلا در باب‌القبله امام حسین و با فاصله 750 متری از حرم واقع شده است. در نتیجه می‌توانید با طی کردن یک مسافت حدودا 8 دقیقه‌ای به حرم مطهر برسید.

شرایط اتاق‌های هتل یاسمین

هتل ایرانی یاسمین در شهر کربلا نسبتا نوساز است و به همین دلیل اتاق‌های آن از طراحی شیک و وسایل جدید برخوردار هستند. برای تمامی اتاق‌ها سیستم گرمایشی و سرمایشی پیشرفته در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید در داخل اتاق‌ها و لابی به اینترنت رایگان مجموعه متصل شوید. نظافت اتاق‌ها بسیار خوب و فراتر از حد انتظار است. امکاناتی مثل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و کمد توسط این مجموعه به مسافرین ارائه می‌شود.

امکانات رفاهی هتل یاسمین

با توجه به این که این هتل تحت نظر ایرانیان مدیریت می‌شود، سرآشپز این مجموعه نیز ایرانی است. در نتیجه می‌توانید سه وعده صبحانه و ناهار و شام را مطابق ذائقه خود میل کنید. این مسئله توجه بسیاری از زائرین را به خود جلب کرده است. از دیگر خدمات رفاهی این هتل می‌توان به  پذیرش 24 ساعته، سرویس ترانسفر فرودگاهی و خدمات نظافتی 24 ساعته است.

هزینه‌های اقامت در هتل یاسمین

مدیران هتل یاسمین سعی می‌کنند که خدمات و شرایط رفاهی را با بهترین هزینه به زائرین امام سوم و برادرش ارائه بدهند. به همین جهت می‌توانیم بگوییم که هزینه اقامت در این هتل به نسبت ارزان است و می‌تواند تجربه خوبی را برای شما رقم بزند.

کدام هتل کربلا را انتخاب کنیم؟

حالا که با بهترین هتل های کربلا آشنا شدیم، احتمالا از خود می‌پرسید که باید کدام مورد را انتخاب کنید. حقیقت این است که انتخاب اقامتگاه باید با توجه به شرایط هر فرد و اولویت‌های او صورت بگیرد. مواردی مثل میزان بودجه، فاصله تا حرم، دسترسی به مرکز شهر و امکانات رفاهی بر روی تصمیم نهایی شما تاثیرگذار هستند. بنابراین باید پس از بررسی تمام شرایط ذکر شده، بهترین هتل را برای سفر خود انتخاب کنید.

اما پیش از رزرو هتل باید به فکر خرید بلیط رفت و برگشت باشید! سایت پته یکی از برترین پلتفرم‌های خرید بلیط هواپیما و اتوبوس برای مقصدهای مختلف است. به کمک این سایت می‌توانید در عرض چند دقیقه و تنها با چند کلیک، بلیط دلخواه خود را تهیه کنید. ما گارانتی می‌کنیم که بهترین تجربه سفر را با کمترین نرخ بلیط و بهترین شرکت‌ها برای شما رقم بزنیم. جهت دریافت مشاوره می‌توانید در هر زمانی از شبانه‌روز با همکاران بخش پشتیبانی در تماس باشید.

بهترین زمان رزرو هتل در کربلا

آیا می‌دانید که بهترین زمان برای سفر و رزرو بهترین هتل های کربلا، چه تاریخی است؟ پاسخ دادن به این سوال باید بر اساس اولویت‌بندی شما صورت بگیرد. برای مثال اگر قصد دارید به شکل اقتصادی سفر کنید باید در ماه‌های ذی‌القعده و ربیع‌الاول (خرداد و مهر) هتل خود را رزرو کنید. زیرا به دلیل حجم پایین مسافر، قیمت‌ها به طرز چشمگیری کمتر خواهد بود. از سوی دیگر با توجه به آب و هوای گرم عراق، پیشنهاد می‌کنیم که در تابستان به کربلا سفر نکنید. در نتیجه با در نظر گرفتن شرایط جوی، می‌توان بهار و پاییز را بهترین زمان رزرو هتل در کربلا دانست.

اگر قصد دارید در ماه‌های مهمی مثل محرم، صفر، رجب یا شعبان به زیارت بروید، باید یک تا دو هفته قبل اقامتگاه خود را رزرو کنید. چرا که مهم‌ترین مناسبت‌های مذهبی در این ماه‎ها قرار گرفته‌اند و ازدحام جمعیت سبب تکمیل شدن ظرفیت بهترین هتل های کربلا می‌شود.

سخن پایانی

شهر کربلا واقع در کشور عراق یکی از قطب‌های زیارتی مهم برای مسلمانان محسوب می‌شود که هر ساله شاهد حضور میلیون‌ها زائر است. بسیاری از ایرانیان نیز تمایل دارند که در زمان‌های مختلف سال به خرید بلیط هواپیما تهران نجف پرداخته و به زیارت سیدالشهدا بروند. با این حال یافتن اقامتگاه مناسب یکی از دغدغه‌های هر مسافری محسوب می‌شود. در این مطلب از مجله پته، بهترین هتل های کربلا را به شما معرفی کردیم. می‌توانید با بررسی ویژگی‌های هر هتل و با توجه به شرایط خود، یک مورد را انتخاب کنید و از سفر خود لذت ببرید.

سوالات متداول

از بهترین هتل‌های 5 ستاره کربلا با امکانات رفاهی بی‌نظیر می‌توان به هتل ریحان یا بارون اشاره کرد.

انتخاب اقامتگاه باید با در نظر گرفتن بودجه مالی، نظافت هتل، امکانات رفاهی و موقعیت مکانی آن صورت بگیرد.

با توجه به آب و هوای گرم و خشک کشور عراق، پیشنهاد می‌کنیم در فصولی مثل بهار یا پاییز از این شهر دیدن کنید.

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید