هوش مصنوعی پته: «قیمت این بلیط در روزهای آینده کمتر میشه، تصمیم خرید با خودته»

هوش مصنوعی پته: «قیمت این بلیط در روزهای آینده کمتر میشه، تصمیم خرید با خودته»

از سفر بدانید

قیمت بلیط هواپیما همیشه برای همه مسافرها مهم بوده و خواهد بود! هرچه قیمت بلیط ارزانتر مسافر راضیی‌تر!  مسافراها برای بررسی قیمت پرواز و رزرو آن از روزها و شاید هفته‌ها قبل از پرواز بلیط خود را زیر نظر می‌گیرن. چقدر هیجان انگیزه که اطلاع داشته باشن پرواز موردنظرشون در چند روز آینده ارزون‌تر میشه! هوش مصنوعی پته با بررسی و تحلیل داده‌های مربوط به قیمت بلیط، پیشبینی می‌کنه که آیا در طی ۷ روز آینده قیمت این بلیط کمتر میشه یا خیر! در صورتی که پیشبینی شود که پرواز ارزون تر میشه بهترین زمان برای خرید بلیط به کاربر اعلام میشه!

هوش مصنوعی پته علاوه بر قیمت یک مسیر، قیمت هر کارت پروازی رو هم پیشبینی میکنه! به صورتی که اگه بلیط یک مسیر یک ایرلاین با شماره پروازی خاص در چند روز آینده ارزون‌تر بشه، به مسافر پیشنهاد داده میشه که با مسئولیت خودش این بلیط رو چند روز دیگه با هزینه کمتری رزرو کنه!

بیشتر اوقات ممکنه پرواز پرتردد باشه و صبر کردن مسافر باعث بشه پرواز رو از دست بده به همین خاطر پته عنوان می‌کنه که قیمت کمتر میشه ولی احتمال تکمیل ظرفیت هم بالاست پس با تصمیم خودت صبر کن و یا همین الان رزرو کن!

دیتای هوش مصنوعی پته از رفتار پروازها و ایرلاین‌‌ها در گذشته جمع‌ آوری شده طبق آخرین بررسی‌های تیم پته تا ۹۰ درصد اطلاعات پیشبینی شده برای هر پرواز درسته ولی باز هم هوش مصنوعی در حال یادگیریه و باید احتمال خطا رو در نظر گرفت!

برای شناخت بیشتر هوش مصنوعی پته کلیک کنید!‌

ثبت دیدگاه اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.

با درج نظر امتیاز کسب کنید